Nu är jag nervig

Om flickorna inte kikar ut inatt, blir det antagligen igångsättning imorgon bitti.
Pratade lite med förlossningen, då jag hört att ibland kan det ta upp emot 2 dygn efter en igångsättning, så jag frågade om det fanns chans att man kunde åka hem emellan. Men nej, inte i vårt fall. Vi blir kvar där och inskrivna då från och med imorrn bitti. Nervös är bara förnamnet vad jag är just nu!!

Har haft lite värkar nu ikväll, men fortfarande oregelbundna, så att dom kommer inatt är väl bara önsketänkande?

Men iaf, om jag inte skriver innan imorgon bitti, har vi antagligen åkt in inatt =)

Snart ska William bli storebror!

Kommentarer
Postat av: Anonym

LYCKA TILL NU GUMMAN!!!! puspsuss helene

2009-02-25 @ 21:39:10
Postat av: en sån där "ung mamma"

Åh lycka till! Längtar att läsa om att dom kommit! ;D

2009-02-25 @ 22:11:07
URL: http://jonnalantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0