Sista Ultraljudet

CTG:n såg jättebra ut idag. Flickornas hjärtan lät som dom skulle =P Jag hade lite sammandragningar till och från, men inget märkvärdigt.
Min läkare var upptagen idag, så vi fick en annan. Hon kände på tappen och den var inte mogen. Skönt det! Då behöver vi inte oroa oss för bebisar imorrn inte =) Är ju lite nervös nu eftersom jag fick sluta med tabletterna idag.

UL:et såg oxå bra ut! Dom ligger lite knepigt, 2:an har lagt sig bakom 1:an igen, men dom ligger fortfarande med huvudena neråt, så om dom skulle ligga så här när det väl är dags så var det ingen fara att föda vaginalt iaf.
Dom växer som dom ska oxå, 1:an vägde 2413g och 2:an vägde 2317g. Så 2:an knappar in mer och mer =) Frågade hur långa dom kan tänkas vara, och hon trodde mellan 40-45cm.

Så nu blir det inga mer UL här inte. Nu väntar dom på att allt ska sätta igång.
Ska till BM om en vecka, och sen har jag en tid igen veckan efter det. Om dom inte har kommit i v. 38 skulle BM boka tid till förlossningen så dom kan överväga om det blir igångsättning eller inte.

Ja, det var lite update iaf =)

Kommentarer
Postat av: Therese

Spännande, du är så himla nära nu =)

Skönt att allt såg bra ut på CTG´n.

Kramar

2009-02-12 @ 18:05:28
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: //E

sv: Kimberly hälsar tack tack!=D Nu är det ju inte långt tid kvar till bebisarna kommer ju!=)

2009-02-13 @ 07:44:48
URL: http://littleprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0