Tråkväder

Godmorgon!

Grått och trist är det ute, ska tydligen vara så här hela veckan.. Det kommer liiiite lite snö, knappt märkbart. Helt onödigt med andra ord. Nu vill jag ha vår!

Åkte in till barnmorskan igår eftermiddag, men fick träffa en Gunilla, då min BM var på semester.
Det var ingen havandeskapsförgiftning, tack och lov. Hon lyssnade på flickorna, och hjärtana lät så bra så =)
Så kände och klämde hon och 1:an var så gott som fixerad, lite ruckbar. Men det är tydligen ovanligt att bebis fixerar sig vid 2:a graviditeten. Och nu är dom ju två, och mindre, så dom har ju lite plats att röra sig på =)
Men hon sa att nu var dom helt klart mogna för omvärlden, så nu är det bara fråga om dagar. Nervöst!! Fick iaf behålla min tid imorgon (ytterligare en ny BM då, då min fortf. har semester). Så det blir att åka in dit imorrn igen.

Mamma min är helt säker på att dom kommer imorgon haha. Vi får väl se! Nu känns det som dom gärna får komma ut, då förvärkarna börjar bli hemska. Men, å andra sidan, en vecka till skulle ju inte skada, så dom får växa på sig ännu mer.

Jaja, nog om det =)
Pontus har gått iväg med älsklingspojken till dagis nu, det skär i hjärtat att jag inte längre orkar följa med upp och lämna honom. Men snaaart, så fort flickorna kommit och jag återhämtat mig, ska jag lämna och hämta honom som aldrig förr =)

Runt 11 ska Pontus åka in med bilen till farfar, dom ska kika om dom hittar felet. Skulle ju vara läga och fixa det nu, eftersom det snart är dax för besiktning. Sen får vi väl se om vi sätter ut den på annons efter besiktningen. Vi skulle ju verkligen behöva en större bil.

Nehe, nu ska jag bädda sängarna och vänta på att Pontus ska komma hem så vi kanske kan spela lite kort? Trevlig morgonsyssla hehe. Innan plockningen drar igång.

Ha en fin dag!

Och lycka till Therese, snart har ni er fina bebis hos er! Tänker på er!

Kommentarer
Postat av: //E

sv: ne fy fa äckligt usch..=/ Men när man är 12/13 år då ska man fasen va barn elle tonåring blir det väl kanske! Barn hinner man skaffa senare sen om det är så! Men inte vid den åldern inte när man är 90 år heller skulle ja nog inte ens orka med hehe!

2009-02-18 @ 15:00:36
URL: http://littleprincess.blogg.se/
Postat av: Anonym

har skrivit om er i min blogg gumman:) hihi.. puss hellon

2009-02-18 @ 17:30:19
Postat av: lisette

tänk om therese o du föder samma dag, det hade varit lite häftigt!

2009-02-18 @ 20:36:52
Postat av: Therese

Vi kommer att få samtidigt du och jag :-)

Just nu är det bara din blogg jag känner att jag måste kika in på varje dag, lika nyfiken fast jag är så nära själv :)

Vilken är den beräknade vikten på dina troll nu?

KRAM

Maila mig ett mobilnummer så ska du få veta när h*n kommit till världen :)

terese[email protected]

2009-02-18 @ 21:12:04
URL: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0