VC och BM

Godmorgon!

Idag åker vi nog in till VC med William igen.
Han fick komma hem tidigare från dagis igår då han hade lite tungt och andas när de skulle sova.
Sen hostade han hela eftermiddan. På kvällen fick han en sån hostattack så han spydde, stackarn.
Pratade med sjukrådgivningen och de sa att vi skulle försöka få honom att sova iaf och kontakta VC som idag.
La in honom till oss så vi kunde hålla koll på honom under natten. Han har hostat till och från, men sovit hela natten.
Och nu sista timmarna här på morgonen har han tack och lov inte hostat nånting. Men det kommer väl när han vaknar =/
Usch, tycker inte om när min solstråle är dålig.

Och för mig är det ytterligare ett besök hos BM idag. Kanske det sista besöket? Har haft mkt förvärkar inatt, när jag skulle upp på min vanliga tur till toaletten runt 01.30 så höll jag knappt på att komma ur sängen =/ Nu vill jag bara få slut på detta, haha.
Min hosta har förresten börjat ge med sig! Hade ingen kraftig hostattack inatt (som jag haft varenda natt nu i 2 veckors tid), och inte imorse heller. Tack Gud!

Nehe, ska kika runt på lite sidor innan dagen börjar på allvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0