1 januari 2009



Så var det 2009 nu då! Inte klokt ju. Hoppas detta år blir ett kanonår, både för oss och för er =)

Igår blev det en lugt nyårsafton. Jag och hjärtat åt gott, William missade finmiddan han ville vila då =)
Sen umgicks vi och hade allmänt trevligt. Åkte iväg runt 8 och smällde lite smällare och så, eller Pontus gjorde. Jag och William satt i bilen.
Vid 12-slaget åkte Pontus ner till åkern och smällde av sina raketer, jag fick gott stå och titta i fönstret. Trodde William skulle vakna av alla smällar (det smällde inte lite här ute på landet), men han sov som tur var.
När allt hade lugnat ner sig och vi tittat till William, kunde vi gå och sova.
Som sagt, en lugn och skönt nyårsafton. Varför ska man hålla på och festa hela tiden? Tycker nyår är lite väl överskattat.

Hoppas erat nyår oxå var bra!

Kommentarer
Postat av: Pink Winter | Bebis i April

Hejsan kikar förbi. :)

2009-01-01 @ 10:12:04
URL: http://pinkwinter.blogg.se/
Postat av: Therese

Lika lugnt och skönt här hemma. En middag hos syrran, där dracks det lite champange och jag skålade i fanta med barnen :)

Häftigare än så behöver det inte vara....

Är ju iofs den enda vakna i huset nu också ;)

Kramar och god fortsättning!

2009-01-01 @ 10:37:12
URL: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0