Det blir aldrig som man tänkt

Skrev ju igår att vi skulle röja här, haha, blev det så? Nej.
Så idag måste vi ta tag i det!

William vaknade vid 04 och var ledsen, så Pontus gick och hämtade in honom till vår säng. Då somnade han om som en stock vår prins. Är så mysigt att ha han mellan oss, kan ligga jättelänge och lyssna på hans söta små andetag. Och när han bufflar in sig nära en, då smälter mammahjärtat.
Han vaknade till vid 7, så jag klädde på mig för att gå upp och fixa hans morgonvälling, men när jag väl fått på mig kläderna (tar ju lite tid nu när man känner sig som en flodhäst haha), ja då har han och Pontus somnat om hihi. Så söta så. Så dom ligger fortfarande och snarkar så gott.

Vann förresten inte overallen igår, buden blev för höga så jag la mig. Får bli en ny likadan som vi har på tisdag istället, när barnbidraget kommer. En supersnygg och tålig overall för ett mkt bra pris, så det är ju kanon! Man vill ju inte lägga ner för mkt pengar på en dagisoverall heller.

Har förresten haft sammandragningar nu i några dagar.. Inte skönt kan jag lova, men får hoppas det inte är något på G ännu. Vissa får ju sammandragningar redan i v. 20 och sen går hela tiden ut. Så det är bara hoppas =)

Nehe, ska kika runt på lite bloggar, sen gå in och titta till älsklingarna. Dax att vakna snart =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0