En snabbis

Nej nej, jag har inte fått åka in till förlossningen igen =)
Hade bara så fullt upp igår, sen när jag skulle skriva igår kväll, kom jag inte in på blogg.se. Morr.

Igår följde jag med Sandra på road trip. Vi åkte och hälsade på vår kära Lotta (shettisen vi hade som jag sen sålde till Sandra, som hon nu sålt). Hon står mellan Sthlm och Uppsala, så det var ju en bit. 
Har inte skrattat så mkt som vi gjorde i bilen på väldigt länge. Alla felkörningar och "fylle-svängar" haha... Ja, det måste ha sett kul ut. 

Sen när jag väl kom hem var det mys med mina pojkar hela kvällen, åh vad jag hade saknat dem! 

Nu är William med sin pappa uppe på dagis, jag får inte följa med längre haha. Dom vill att bara en ska följa med nu, eftersom vi ska börja gå ifrån och så, och eftersom jag numera får ont av att bara gå några 100m, så fick det bli Pontus "jobb". =)

Jaja, som sagt det får bli en snabbis idag, ska sätta fart och diska lite här så det ser någorlunda ut när mina älsklingar kommer hem igen. 

Ha en trevlig dag! 

Kommentarer
Postat av: //E

min kompis å hennes kille fick sina tvillingar innan kl 12 inatt!=) Men va ca 2 månader för tidigt men allt va bra! Se när dina små bebisar vill titta ut då!=)

2009-01-21 @ 09:30:07
URL: http://littleprincess.blogg.se/
Postat av: Therese

Näää, vänta med förlossningen lite nu ;)

Har ni allt klart inför deras ankomst med vagn, sängar och bilstolar och sånt?? Men du... Ryms alla bilstolar i en vanlig bil?? Haha, vilken konstig fråga kanske ;)

Kram

2009-01-21 @ 09:49:57
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: //E

sv:ja det får de nog göra inte hört nåt mera just nu!Fick ett sms inatt sen har det varit tyst!Så får se när hon hör av sej!Men allt va bra me dom allafall! Jo ja skulle inte heller vilja ligga där=/ usch men hoppas de stannar i din mage ett tag till!=)

2009-01-21 @ 20:44:28
URL: http://littleprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0