Godmorgon Sverige

Idag är det inte lika kallt, ca 6-7 minus. igår var det nästan 20 minus när man vaknade brrrr. Lite väl häftigt för min smak.

Inatt har William tack och lov inte vaknat, han hade nog en mardröm igår. Hemskt när dom vaknar så där och är jätteledsna. Då gör det ont i mammahjärtat kan jag lova.

Idag händer nog inte så mkt, plocka lite här hemma som vanligt haha. Gör man något annat? Gå ut med William i snön, igår var det alldeles för kallt att va ute nån längre stund. Kanske blir det lite pulka!

Ska försöka fixa någon lösning på våra garderobsproblem oxå. Imorgon ska jag prata med hyresvärden, se om dom kan fixa lite hyllor och så. Känns dumt att köpa själv om dom nu kan fixa det.

Jaha, har inte så mkt mer intressant att skriva för tillfället, återkommer senare!


Williams läckra badfrisyr =P

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Haha, vad söt han är! =) Nu börjar håret växa på honom.



Ang. garderobsproblemet. Ett tips bara, om nu inte hyresvärden ordnar det åt er. Köp trådhyllor och ställ i garderoberna. Himla smidigt och man kan använda dom till annat än i garderoberna. Det är hyllor med lådor. Jättesmidiga! Sånna har jag hemma, för jag har samma problem som er med garderoberna, inga hyllor =/

2009-01-06 @ 09:29:07
URL: http://mathildavestin.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0