Godnatt

Blev inget Ikea idag, vi hade fullt upp - som vanligt haha..
Dom var här idag och titta på diskbänken, imorgon kommer dom med en sån där fuktmätare, så får vi se om det blir till att riva upp hela bänken eller inte! Allt småfix som vi påpekade när vi flyttade in blir oxå fixat imorgon, skönt! Behöver jag säga att det var 2 nya killar som var ute idag, inte sölpellen som var här när vi flyttade in. Hehe.

Vi har även vart på fika hos farmor och farfar idag, äntligen fick jag min semla!!
Och efter samtalet vi hade kändes det som en sten föll från våra axlar. Hur ska vi nånsin kunna tacka er tillräckligt för det här, farmor och farfar? Det ni gjorde för oss idag värmer våra hjärtan och vi är er evigt tacksamma!

Nehe, nu är det godnatt och hej. Älskling ligger och väntar på mig i sängen!

Kul att vi får sitta i skiten för andras misstag.. Åh, blir så förbannad!

Kommentarer
Postat av: Therese

Vad skönt att ni får allt fixat, men jag trodde ni hade hus...

Gött med semlor, du åt väl för tre ;)

Kram

2009-01-09 @ 16:43:42
URL: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0