Grått och trist

Ja, så är det ute nu, usch och fy.

Inatt behagade William vakna vid 01. Men somnade om så fort han kom in till oss. Börjar bli en ovana det där hehe.. Men tror det är mer tänder. Nu på bara två dagar har 3 st hörntänder kommit upp, stackarn.. Kan inte vara skönt!

Idag ska jag och hjärtat passa på att röja lite här medan William är på dagis.
Sen i eftermiddag är det dax för nytt besök hos barnmorskan. Känns som man springer där och på UL hela tiden haha.. Men snart är det slut med det, inte långt kvar nu ju..

Jaja, nu ska jag gå ut i köket till mina prinsar och umgås lite.

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh det börjar bli nära för dig nu :)

Nä, jag har sagt nej till fler UL faktiskt, om det inte är så att jag känner mig orolig eller nåt förståss. Men det är sån aktivitet inne i magen så jag tvivlar inte en sekund att h*n mår bra :)

Hoppas du får en bra dag!

Kramar

2009-01-27 @ 09:07:36
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: lisette

loke började med vakna på nätterna för en månad sedan ungefär. nu gör han det VARJE natt och vill bli inburen till oss. dum som man är gör man det med ju.

2009-01-28 @ 20:40:29
URL: http://lis1e.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0