Ikea?

Det är inte sant! Att nått litet som ett glas Samarin kunde få stopp på min halsbränna under en hel natt! Förvisso vaknade jag upp som jag brukar runt 2-2.30, men INGEN halsbränna!! Lovely. Varför testade jag inte tidigare??

Idag hoppas vi på att dom där sega fastighetsskötarna kommer hit och tittar på vår läcka. Dom skulle komma i veckan "om dom hann". ?? Hur kan man inte ta en läcka på allvar? Jaja, det är ju dom som får stå för ifall hela köket måste rivas upp så.
Sen är det ju tusen andra småsaker som vi sa till om när vi flyttade in, som fortfarande inte är fixat? Över 7 månader har gått.. Sega? Ja!
Och så ska vi fråga dom ang. garderoberna, hur vi ska göra. Om dom inte fixar det, blir det nog en sväng till Ikea.

Mer kaffe nu, sen lite blogg- och forumsläsande =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0