Jag blir så trött! (Varning för gnällinlägg)

Åh, vad jag längtar tills vi får eget hus.. Är så less på grannar just nu. Trodde det skulle bli bättre när vi flyttade hit med egen ingång, slippa allt jädra spring i trapphus m.m. Nej, då får man gannar som verkligen ÄLSKAR att smälla i ytterdörren. Så hårt att våra väggar skakar. Och när det smäller 10 ggr under loppet av 1 minut, då kokar jag. Kan inte föräldrar säga åt sina barn? Och det roliga är, att det är inte alltid det är barnen som smäller, nej nej de vuxna är lika duktiga de.
Och nu ha det börjat smällas runt 6.30 på mornarna. Ett under att inte William vaknar av det. Men den dagen kommer väl den oxå.
Undrar om man ska ta och köra samma medel kl 6 på lördag morgon? Hehe.. Då tar det väl hus i helvete.

Och jag är så less på att man aldrig kan få pengar i tid av folk som är skyldiga en. Att man ska behöva tjata, tjata och åter tjata.. Det är tröttsamt och otroligt irriterande!!

Ett riktigt gnällinlägg så här på morgonkvisten, men det är ju så skönt att nångång ibland få ut allt.

Hoppas ni andra har en bättre start på morgonen!

Kommentarer
Postat av: Therese

Vet du en sak.... Jag skrev ett exakt likadant blogginlägg häromdagen men jag publicerade det aldrig med tanke på att min granne har vänner som läser. Men jag har aldrig varit med om maken till att slå hårt i dörrar, sen måste han sparka av sig snö mot husväggen i tio minuter innnan han kan gå in... Och jag blir galen!!

Skönt att få gnälla ibland ;)

KRAM

2009-01-29 @ 08:44:13
URL: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0