Julgransplundring!

Gokväll!

I eftermiddas var vi på julgransplundring hos mormor och morfar. Fick en god middag bestående av köttgryta och ris. Sen lite prat och dans runt granen, sen den årliga godispåsjakten =) Det är lustigt hur alla vuxna blir som tokiga, speciellt morbror haha.. Alla blir som barn och ska vara först nerför trappan. I år slapp jag hitta min påse sist, det gjorde bror min =) Så han var lite putt haha.. Bättre lycka nästa år =P

Kvällen har vart si så där. William har gnällt och gnällt, sen när Pontus tog tempen hade han lite feber. Stackarn. Det är väl nåra dagisbaciller.. Så han fick lite alvedon, men efter det blir han pigg och vägrade somna till kvällsvällingen. Tokunge! Men nu håller han på att knoppa in. Får hoppas han är bättre imorgon, vill ju inte att han ska va dålig ju =(

Nehe, nu ska jag sitta och vänta på att en auktion ska avslutas på Tradera som jag bjudit på. En ny overall till William, hans börjar bli lite liten. Och än är ju inte vintern slut.
Sen blir det mys i soffan med min älskling när William somnat.

Hoppas ni får en trevlig lördagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0