Man slutar aldrig förvånas!

Vaknade upp och såg att det är snö på backen! Ska det bli vinter igen, eller vad? Isåfall kan det ju snöa på ordentligt haha.. Jaja, det visar sig helt enkelt...

Inatt ville William komma in till oss redan vid 12.. Hoppas inte detta blir nån vana för honom =) Nog för att det är världens mysigaste att ligga och snusa sitt hjärta i nacken, men han sparkas och har sig när han sover så man blir tokig haha.. Plus att jag fortfarande inte får någon riktig ro när han ligger bredvid, är rädd att göra illa honom eftersom jag själv rör mig väldigt mkt i sömnen.

Dagis idag igen! Bestämde igår att han får gå dit iaf. Har ju inte haft feber på två dar, och han är ju pigg och äter som han ska. Så så allvarligt är det ju inte =) Och han älskar ju verkligen att vara där, skruttungen. Hade aldrig vågat hoppas på att det skulle gå så bra som det gör. Bara hoppas det fortsätter sen efter inskolningen oxå. Men det gör det nog =)

Nej ni, nu ska jag läsa klart tidningen och ta en skvätt kaffe till!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hej! Tack så mkt, kunde väll aldrig tro i min vildaste fantasi att man skulle få jobb igen, så snabbt =)



Duktig han är, kul att han trivs så bra på dagis!

2009-01-19 @ 08:32:00
URL: http://mathildav.blogg.se/
Postat av: Therese

Kul att dagis verkar funka och skönt för dig att få lite egentid på dagarna nu, det lär väl behövas en del vila nu.

Hoppas du får en härlig dag =)

Kramar T

2009-01-19 @ 10:09:28
URL: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0