Nästan borta

Nu är nästan all snö borta här med.. lite tråkigt, men nu tycker jag det lika gärna kan bli vår =) Lite tidigt, men varför inte?

Idag vaknade jag redan halv 6.. kunde inte somna om, men nu börjar det kännas i ögonlocken.. Men nu är det ändå försent att somna om, så jag får helt enkelt hålla mig vaken.
Idag har vi inte så stora planer, ska tvätta lite och så.
Sen ska vi möta upp mamma vid Babyproffsen i eftermiddag. Ska titta på den där vagnen igen, det blir antagligen den! Likadan som William har, fast tvillingvagn då.
Skönt att vi inte har så mkt kvar att handla till småttingarna. Efter vagnen så är det bara täcke och kudde till sängen, lite mer kläder, och ett par mysiga filtar till vagnen. Tycker gott och väl att man kunde få barnbidrag redan som gravid! Det är ju inte gratis att köpa allt, och speciellt inte när det är två. Dubbelt upp, det känns i kassan haha..

Imorrn är det förresten dags för besök hos BM igen, känns som vi är där jämt? Sen på kvällen är det möte på dagiset, för på onsdag börjar ju inskolningen! Åh, vad nervös jag är. Det jag är mest orolig för är att han ska bli tokledsen sen när det väl är dax att lämna honom där själv. Och bara tanken på att någon annan ska ta hand om vårat barn är lite skrämmande.
För min del kunde William lika gärna stannat hemma nu när småttingarna kommer. Det är ju inte så att vi sätter honom på dagis för att dom kommer. Det är för hans skull, så han får träffa och leka med andra småbarn. Det behöver han. Han har ju bara Engla som han träffar "privat", och det händer ju tyvärr inte så ofta.
Jaja, det är tur han bara ska vara där 3 timmar om dagen, mer skulle inte mitt mammahjärta klara av =)

Oj, blev ett långt inlägg detta.
Ska ta och ladda kaffebryggarn nu, anar att Pontus kommer vakna upp strax.

Hoppas ni får en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Nellie & Devin's Mami

ja tiden går nästan för fort :/ och det kommer nog gå bra på dagis för honom. :D

2009-01-12 @ 07:57:30
URL: http://sweetsdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0