Ny mobil tack!

Ännu en mobil håller på att paja, vad gör jag med dem?? Ja det kan man undra.
Vill ha min kära w660i, men den har slutat sålts i affär. Den finns ju på tradera, men jag vill ju ha en ny... Jaja, nog tjatat om det.

Inatt har jag sovit riktigt dåligt, har kommit på att det antagligen är pga. halsbrännan jag vaknar så ofta.. Måste prata med läkaren idag om det. Om vad jag får ta. Samarin lär väl inte hjälpa?

UL idag oxå, får hoppas vi slipper va där i nästan 3 timmar som vi brukar, det tar på krafterna. Men nu har vi tid tidigare än vi brukar, så kanske får vi även komma in direkt idag? Annars brukar vi få vänta minst 30 min.. Drygt!

Ska kika igenom lite bloggar nu, sen gå in och krypa upp hos älsklingen i soffan, han vaknade innan mig idag! Kors i taket hehe.

Kommentarer
Postat av: Therese

Menar du att ni måste vänta så länge på UL innan ni får komma in?? Här hemma flyter det tack och lov på snabbt =)

Trist med mobilen, har oxå en sony ericsson (w890i) och jag älskar deras menyer men det är fan kass kvalitet för jag tycker jag får byta ofta!

Kram

2009-01-07 @ 15:36:13
URL: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0