Så lungt och skönt =)

Alldeles tyst är det här nu. William sover och Pontus är hos min bror en sväng. Så jag bara njuter =)
Snart blir det sängen för min del, börjar bli riktigt trött.

Tabletterna verkar hjälpa iaf, har inte alls haft lika mkt sammandragningar idag. Men som jag skrev tidigare, mina händer har skakat. Läskigt.

I eftermiddags var vi ute en sväng. William var så söt, han ville gå upp mot dagiset hela tiden. Sen när vi skulle vända om hemmåt, blev han fly förbannad och la sig ner på marken haha.. Tur att han verkar tycka om dagis =)

Tror det är mer tänder på G oxå för lillherren. Stackarn. Redan 12 stycken, hur ska alla få plats? haha. Nej, men åtminstone en till hörntand är på G, sen får det gärna vara bra för ett tag. Vem vill se sitt barn ha ont? =(

Ska kika runt lite på Tradera, sen gå och knoppa.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Therese

Skönt att tabletterna hjälper, men vad läskigt med biverknngarna... Snart har du dina två prinsessor hos dig =)

Du har en liten utmaning i min blogg ;)

Kramar T

2009-01-31 @ 23:54:32
URL: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0