Seg dag

Ingen ork har jag i kroppen idag.. vill bara lägga mig ner och sova och vips så är det lördag. Var länge sen jag kände så här, kanske börjar graviditeten ta ut sin rätt?

Går ju försjutton in i v. 34 idag.. tiden bara flyger iväg. 6 veckro kvar till BF, och antagligen stannar dom ju inte inne så länge, så om en månad är dom väl kanske här? EN MÅNAD! Läskigt men kul!

Idag ska vi hämta vagnen oxå, blev inte i måndas, men idag så =)
Sen kanske det blri en fika med mamma, om hon har tid haha. Upptagen människa det där.

Nehe, ska lägga mig bredvid pojkarna i soffan nu.

Kommentarer
Postat av: EllaMarie, 15 år och gravid.

Åh.. okej har du sett min mage nu? Alla säger att den är stor. Hur var din i vecka 14?



Kram, grattis och lycka till med tvillingarna :)

2009-01-23 @ 12:32:05
URL: http://ellamarie.blogg.se/
Postat av: hellan

oh herregud vad tiden gått fort raring! snart är du tre-barnsmor!!!! jaaa jag jobbar ju för fullt i etuna nu så jag kan komma förbi efter 16 någon dag? pusspuss

2009-01-23 @ 15:59:55

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0