Semlor

Alla skriver om semlor hela tiden, överallt! Så nu är jag ruskigt sugen på en.
Kanske blir det att baka egna till Pontus kalas på lördag? Det skulle ju va gott =)

Natten har vart jobbig. William vaknade strax efter 01, och ville inte somna om förrän 03.15. Både jag och Pontus försökte, men han vägrade. Men så tillslut, efter att vi gett honom ytterligare en flaska, lagt honom i sin säng och vi båda satt inne i soffan i hans rum, då kunde han somna. Så idag är man lite sliten.

Fick hem ett av paketen jag beställt oxå. Men kläder till småttingarna. Sen ska jag hämta det andra efter kl 17 idag. Så bilder kommer sen =) Tur att båda redan var betalda och klara, annars skulle det blivit jobbigt. Så här efter jul är verkligen ekonomin i botten. Blä!

Ska fortsätta med resten av tvätten nu, sen ska alla julgardiner ner och nya fräscha upp. Skönt att få städa bort julen, även fast man kommer sakna julgranen litegrann =)

Har ni städat bort julen än?

Kommentarer
Postat av: Therese

Klart du ska baka semlor =)

Jag brukar skylla på att jag får äta för två, innebär det att du får käka för tre då??

Kram

2009-01-05 @ 20:17:20
URL: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0