Trötter

Nu blir det alldeles strax sängen, det tar på krafterna att vara gravid =)
Gick förresten in i v. 35 idag, 35!! och min BM sa i förrgår att tvillinggraviditeter varar i genomsnitt till v. 36-37. Så nu är vi nervösa här hemma. Eller JAG. Pontus är kolugn inför alltihopa. Det är JAG som frågar hela tiden "kommer vi klara det här?" och så vidare. Och han lugnar och säger "klart vi gör det!". Han är ett otroligt stöd nu då jag får så många lustiga tankar om allting. Du är bäst älskling!

Och allt hade gått bra på dagis för William idag med. 1 timme och 20 min hade han sovit där, duktiga pojke! Men han hade vart lite dålig med maten, men det kommer =)

Nehe, ska sätta mig i soffan ett tag med älskling, sen sova.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Har följt din blogg ett tag nu. Jag väntar också tvillingar ca 1 vecka före dig skulle jag tro och jag känner verkligen igen det du skriver om att man funderar på hur man ska klara livet med 3 barn istället för 1. Min sambo tror liksom din att det kommer gå bra och det gör det säkert också men man kan ju inte låta bli att fundera...

Ha det bra och lycka till!

2009-01-30 @ 09:29:34
URL: http://mammasandra.blogg.se/
Postat av: lisette

jag är imponerad, jag hade aldrig klarat av det, inte så nära inpå förstan ivf. tror du fixar det galant!

2009-01-30 @ 16:30:54
URL: http://lis1e.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0