Älskade farmor

Jag saknar dig så det gör ont!
Tårarna bara rinner och rinner, det tar aldrig slut!
Varför du? Du förtjänade inte att bli så sjuk.
 Du förtjänade det bästa!
Jag hoppas du har det bra nu, nu slipper du lida, slipper ha ont..
Hmlen har fått tilbaka sin finaste ängel, och här står vi med en sån enorm saknad.
Det är lätt att bli egoistisk, att bara tänka på sina egna känslor när man mår som värst,
men huvudsaken är att du har frid nu.
Du var en riktig kämpe, jag såg upp till dig så mycket.
Jag älskar dig farmor. Vi ses snart igen!

RIP

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag beklagar sorgen, gumman...:( tufft i dessa tider.. kramar/ helene

2009-07-04 @ 09:52:51

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0