Det är mycket nu..

..så bloggen får lida lite.

Det var begravning nu i veckan, det var det värsta och finaste jag vart på. Det var tusen gånger jobbigare
än jag trodde, det var hemskt rent ut sagt. Kan fortfarande inte fatta att min älskade farmor inte finns hos oss längre. Jag saknar dig farmor! Men en vacker dag ses vi igen!
På samma gång som det var hemskt, var det óckså otroligt vackert. Kistan, alla blommor, musiken.. Nej, nu orkar jag inte skriva mer om det, snart kommer alla känslor och bubblar upp igen.


Tur vi har fullt upp med att fixa inför Williams kalas. Tänk att han blir 2 år om några dagar! Vår stora fina pojke. 2 år.
Så kör jag igång med att jobba igen på måndag, skönt!

Senare i eftermiddag ska vi ut till Sundbyholm med grannarna och grilla lite och umgås. Ska bli trevligt! Hoppas vädret håller i sig bara, än så länge är det ju fint. Vi skulle ha tagit det igår egentligen, men Macke var tvungen att jobba. Och tur var väl det, för runt 20 så kom det världens regnoväder. Inte kul att sitta ute då =)

Nä, nu ska det avnjutas lite kaffe här innan barn och karl vaknar till liv.





Kommentarer
Postat av: Anonym

ooh vilka härliga bilde rdu lagt ut gumman! jaaaa:D nästa vecka tror hon slutar jobbet så då ska jag höra med henne.. hon är på åland just nu.. hur är allt annars?? gratta sötnosen på 2årsdagen!!! psuspuss helene

2009-07-31 @ 10:47:13
Postat av: Anonym

ooh vilka härliga bilde rdu lagt ut gumman! jaaaa:D nästa vecka tror hon slutar jobbet så då ska jag höra med henne.. hon är på åland just nu.. hur är allt annars?? gratta sötnosen på 2årsdagen!!! psuspuss helene

2009-07-31 @ 10:47:25

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0