Dopet!

Har inte riktigt haft tid eller lust att uppdatera, men nu så!

Dopet bev underbart, trevligt folk och barnen var på sitt bästa humör. Linnéa sov ända fram till hon skulle få vatten på huvet, hehe. Mina fina vänner Helene och Carro sjöng, tack än en gång tjejer! Ni var så otroligt duktiga!!
Och min underbara bror blev gudfar till flickorna också (han är gudfar till William). Så det var ju ett självklart val.

Att vissa inte kunde göra sig besväret att komma har både jag och Pontus våra åsikter om, men men... Sånt är livet. Vi är glada för dom som kom =)

Tack mamma och mormor för hjälpen med bak och dukning m.m. Det var guld värt!

Detta fick de i present:
Från mormor och morfar - Doptavlor med gravyr
Från morbror (gudfar) och Sara - En jättestor bok med massvis av sagor
Från gammelmormor/morfar - Halsband med deras månadssten
Från gammelfarmor/farfar, A-B, Lasse och Brita - Jättefina nallar och prydnadssaker
Från IngaBritt - pengar
Från Peter, Jenni, Egla, Kevin och Emelie - Underbart fina badcapes med deras namn på
Från Catta, Tomas, Emma och Kim - silverbestick
Från min vän Sandra - Ramar för kort upp tills dom blir 1 år
Från gammelmormor - pengar
Från Marguerite - pengar


Kommentarer
Postat av: helene

tack själv gumman. det var så mysigt att närvara!! självklart får du lägga upp sången om du vill:) vi hör av oss när carro slutat jobba, ska bli jättemysigt! jag är helt bäbiskär efter dopet, vill också ha:D krama dina 3 underbaringar från mig!

2009-07-08 @ 21:34:21
Postat av: Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas

Tjusigt =) Vad fin ni alla var!



Kram

2009-07-08 @ 22:41:34
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Matilda -Snart 2 barns mamma!

Vad fina ni är!

2009-07-15 @ 16:19:57
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0