Inte riktigt min grej

Denna dag ar bestått av lite plock och tvätt, sånt där roligt som man aldrig kommer undan.
Så åkte jag coh Maria till Ikea för att köpa en present till William. Denna skulle då målas när vi kom hem, vilket inte var min grej.. Pillrigt och dant, huva. Tur att det var till William, annars hade jag lagt ner projektet. Som tur var hjälpte Maria till.
Nu är Ponts och Macke iväg och hämtar en svets så dom kan laga vår gamla traktor. Ska besiktas imorrn, det kan ju va bra om den går igenom haha..

Måndag imorrn då, vilket innebär kalas. Min morbror fyller år.
Och på tisdag är det begravning för farmor, usch vill inte tänka på det. Vet inte hur jag ska orka, men det måste ju gå.

Hörs imorrn eller nått

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0