Jag saknar dig..

Nu är min fina prins på semester med sin mormor och morfar, usch vad jag saknar honom!! Hur ska jag stå ut tills på lördag?

Har inte vart så mycket uppdatering på senaste tiden, vart mycket med jobb och så. Passat på att vart ute också nu när vädret tillåtit.
Nickholina åkte hem idag oxå, efter en vecka här. Har vart kul! Tyvärr har jag väl inte vart så social som jag borde, har vart mycket känslor som snurrat i kroppen efter farmors bortgång. Har försökt hållt mig sysselsatt, men sen kommer tankarna och känslorna pang på. Saknar dig nått enormt farmor.
Som sagt har det vart kul att barnens faster vart här!
 
Eftermidagen/kvällen idag spenderades nere hos Maria och co, Sara och Macke kom oxå ner så vi grillade, spelade kubb och hade allmänt trevligt. Sen drog grabbarna ut med båten så då blev det lite skitsnack tanterna emellan =)

Nu ska jag göra mig iordning för natten, tänkte börja jobba redan kl 7 imorgon, så jag kommer hem skapligt. Idag blev en sen dag på jobbet.

Ha en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: Milton

Det är ju förståeligt att du vart lite frånvarande. Kram till er!

2009-07-15 @ 17:16:21
URL: http://miltonvestin.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0