Lunch hos mor och far

Gokväll!

Idag har vi vart på lunch hos mamma och pappa, Adde och Sara var oxå där, trevligt! Blev pappas goda stroganoff, kan ju säga att man åt lite för mycket haha..

När vi kom hem följde Pontus med grannen till flen för att titta på en bil så då hade jag lite egentid med barnen, mys! Dom är så goa, kunde inte fått mer perfekta barn. Mamma och pappa älskar er så otroligt mycket!

Imorrn följer mamma med mig och jobbar i flen, då är vi förhoppningsvis hemma strax efter lunch. Går ju lite fortare när man är två =) Trevligare oxå dessutom, då har man ju nån att prata med oxå.

Jaha, om 16 dagar blir vår prins 2 år! Gud vad tiden går fort. Det blir ett lungt firande här hemma med släkten (ja,hälften av den iaf..), så det ska bli kul. Snart kommer han ju upp i den åldern då han ska ha barnkalas och grejer, då antar jag att det blir lite mer livat här hemma hehe.

Nehe, nu ska jag bära in William bus i sin säng, han slocknade på två röda här bredvid oss för nästan en timme sen, Flickorna sover oxå, så det ska bli skönt att komma i säng i tid.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Milton

Haha, det är absolut inget intressant med er eller era grannar. Bara hur kappan vänds efter vinden. Du behöver inte ta illa upp. Det enda jag ville med kommentaren var liksom en undran, om ni umgicks med dem (som för 2 månader sedan...) var dumma i huvudet, av alla möjliga orsaker.



Detsamma, detsamma :)

2009-07-19 @ 23:59:50
URL: http://miltonvestin.se
Postat av: BabyMamaDrama - by Caroline

Hej! fin blogg!!!

ska vi följa varandra på bloglovin?



För ny musik kolla också gärna in: http://coolwhateva.blogg.se/

2009-07-20 @ 00:38:02
URL: http://babymamadrama.blogg.se/
Postat av: Milton

Hej!



Eftersom du säger att JAG påpekar ALLT ni gör, så får du gärna nämna alla andra grejer jag ''lagt mig i''



Jag frågade en enkel fråga om ni umgicks med dem, som inte var så bra sist vi var uppe? Är det svårt att besvara den frågan?



Glöm ej att skriva ALLA saker jag lagt mig i, i erat liv på senaste tiden, eftersom det var såååå mycket.



Hälsa Pontus!

2009-07-20 @ 12:52:48
URL: http://miltonvestin.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0