Mitt Hjärta är hemma

En dag tidigare blev det, men jag blev bara glad =) Åh, så skönt det var att ha honom i min famn igen, min älskade son. Som mamma och pappa har saknat dig!!
Han har iaf haft jättekul på sin lilla minisemester med mormor, morfar, gammelmormor och gammelmorfar.

Kvällen spenderades nere hos Maria och Tobbe. Vi 4 och Sara och Macke och alla barn grillade och hade allmänt trevligt. En vanlig sommarkväll här på gatan med andra ord =)
Efter maten tog William bus mig i handen så gick vi en promenad, bara han och jag. "Gå med mamma" och "älskar mamma" sa han hela vägen, älskade barn!
Nu är Pontus, Macke och Tobbe iväg och testar nya båten, och jag har precis vart inne och pussat lite på Wiliam som sover som en gris. Jag var bara tvungen =)

Nu är första halvan av min jobbperiod slut (jobbar förvisso imorgon och på måndag) men efter det är jag ledig 2 veckor för att sen köra 2 veckor igen. Pratade med chefen idag och han berättade att många av butikerna hade ringt honom och gett mig beröm, då blir man glad!

Vad händer annars då?
Kan ju berätta lite om barnen..
William har nu gått över till sin 2-års trots, vilket innebär ett sjuhelsikes humör! Så fort han inte får som han vill blir det gap och skrik. Men emellan det är han världens goaste unge =)
Isabelle och Linnéa växer så det knakar, undrar vad Pontus matar dom med när jag jobbar? haha. Dom snurrar runt och har sig, vill inte längre ligga i vagnen utan dom ska sitta. Båda dreglar nått till förbannelse, så det är väl tänder på väg.

Nehe gott folk, nu ska här sovas så man orkar jobba imorgon. 
Ha en trevlig fredagkväll! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var det inte dem grannarna som ni ville vräka förut, föratt dem var så jobbiga och hade alla 511 bilar på gatan?

2009-07-18 @ 20:47:58
Postat av: Milton

Glömde mitt namn :) Haha!

2009-07-18 @ 20:48:21
URL: http://miltonvestin.se
Postat av: Malin

Svar: Nej, det är inte dom som hade 511 bilar på gatan. Eller, det har nog ingen här på gatan, haha.

2009-07-19 @ 05:38:11
URL: http://mallemu.blogg.se/
Postat av: Milton

Haha, nej, men dem med många bilar menar jag... Och dem under förde väl ett jävla liv, eller hur det var? :)

2009-07-19 @ 19:07:51
URL: http://miltonvestin.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0