Parken Zoo, regn och jobb

Godmorgon!

Blir inte så mycket uppdaterat nu när jag jobbar så mycket, så har datorn gått sönder oxå, suck. Så nu sitter man med pappas lilla lilla bärbara. Jättesöt är den, men lite jobbig att skriva på, tangenterna är ju för pysslingar, haha.

i förrgår var William i Parken Zoo med mormor och morfar, det var uppskattat! =),

Annars händer det inte så mycket, jag jobbar som sagt heltid nu i 5 veckor, skönt att få in lite extra pengar. Det behövs ju alltid när man har barn, haha. Pontus syster Nickholina är här på besök oxå, kul!
Och vädret då, det är ju inte så kul.. Igår var det ett riktigt oväder, översvämning på många ställen i stan.

Isabelle och Linnéa har börjat dreggla som sjutton och kör in händerna i munnarna hela tiden. Tänder på väg redan?  
Anars utvecklas dom som dom ska. Isabelle drar sig upp från halvliggandes till sittandes. Redan?!
Och William är inne i sin värsta trots hittils, haha.. Lilla gubben. Men mellan varven blir han gosig som bara den, så då hinner man glömma bort hans upptåg emellan varven.

Just ja, nästa vecka åker vår lilla prins på semester med mormor och morfar. 4 dagar ska han vara borta från mamma och pappa =/ Men han får nog kul komma ut och se världen lite, hehe. Dom skulle ner till Småland till mammas kusin och mina sysslingar. Synd att inte jag kunde följa med, var ett tag sen man träffade dom nu.

Nehe, nu ska jag koppla av lite innan det är dax för jobb!

Det bli inte så mycket bilder nu, eftersom vår dator som sagt är trasig.

Kommentarer
Postat av: ida - mamma till Isa !

vilken fin blogg du har :)

http://idaahansson.blogg.se

2009-07-10 @ 09:50:50
URL: http://idaahansson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej!

Hur mår ni?

Hur var dopet?

Det där med tänderna är inge kul. Gabriel fick sin första tand här om dagen och har 3 till på väg och gissa om han har varit och fortfarande är gnällig... Han dreglar och tuggar på händerna hela tiden, jobbigt. Sofia har även hon börjat dregla och äta på händerna men det syns inga spår av några tänder hos henne än.

Ha det bra.

Kram

2009-07-10 @ 22:04:25
URL: http://mammasandra.blogg.se/
Postat av: Carolina

Vinnaren i tävlingen i samarbete med Hej Baby är nu presenterad på min blogg! Ta en titt och delta gärna i den tävling jag har pågående nu om du inte redan är med! Trevlig helg! Carolina

2009-07-11 @ 21:44:51
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jo det är bara bra här också. Joakim har visserligen kommit in i värsta trotsåldern men det är ju inte mycket man kan göra åt det. Dessutom pratar han hela tiden och alltid är det varför varför varför... suck, inte konstigt man blir trött.

Jag trodde jag skulle börja gråta när jag sjöng i kyrkan men lyckades låta bli, däremot såg jag att mina systrar som var faddrar och stog bakom mig hade gråtit. Tur att jag inte såg det innan. Fick även höra sen att det var flera som grät för det var så fint. :-)

Hur är dina små när dom ligger på golvet? Ligger dom still eller rör dom sig mycket?

Ha det bra.

Kram

2009-07-12 @ 15:28:38
URL: http://mammasandra.blogg.se/
Postat av: Janeth

Fler som har irriterande datatrubbel ser jag ;)

Snällt av dig att tipsa om tävlingen, jag håller tummarna för att mina dataproblem snart är över så att jag kan ladda upp och delta.

Ha det gott//Janeth

2009-07-13 @ 10:17:50
URL: http://flerbarnsnettan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0