800 kilo godis



Ungefär så mycket hade jag att plocka idag. Puh! Folk var som galna, som hetsmaskiner. Dom skulle bara ha, ha, ha. Sen att det var max 2kg/hushåll, det gav dom blanka fan i.. Som vanligt då =)

Nu sover William bus så gott i sin nya fina stora säng. Han vaknade till förut, och det var så mysigt att bara kunna krypa ner hos honom och hålla om honom tills han somnade om. Det gick ju inte direkt i spjälsängen ;) Hoppas han sover gott inatt, han såg så nöjd ut när jag tassade ut. Låg och log för sig själv, min älskade underbara pojke! Du håller hårt om mitt hjärta du!

Ute ser det ut som om det äntligen kommer bli uppehåll. Det vart jättefint igår, framåt kvällen. Sol, jätteskönt. Sen under dagen idag kom regnrusket tillbaka. Riktigt höstväder, burr. Tur man jobbade då då =)

Nej ni, nu ska jag gå och titta hur det går för Pontus och flickorna. Förhoppningsvis sover dom, då blir det kudden för min del med.

Förresten, Isabelle tokskrattade här ikväll, gick inte att få hejd på henne. Lilla söta gumman!
Och Linnéa snurrar runt som en vilde, ett riktigt litet yrväder =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0