Barnkläder

Gokväll!
Taskig uppdatering på senaste tiden, det blir väl så när det är så härligt väder ute =P Men ärligt talat, så är det nästan för varmt. Eller det är det rättare sagt. Inne har iv bastu, och William vill inte vara ute och leka på dagarna. Max en halvtimme, sen vill han in pga värmen. Så idag tog vi en långpromenad med barnen runt 18, när det blivit lite svalare. Det var skönt!
Sen när vi kom hem åkte jag med grannen till Maxi, hon ville ha lite sällskap. Passade på att köpa kaffe, dom hade 3 för 59kr, billigt och bra =)

Isabelle har börjar rulla nu! Mest från mage till rygg, hon har gjort det ett tag men igår gick det riktigt fort =) Tack gud för videokameran! Och både hon och Linnéa jollrar och har sig dagarna i ändan, låter så gulligt! Och deras underbara skratt, man smälter ju som is.
William fortsätter med nya ord varje dag, idag har han rablat upp alla färger. Han har även börjat på senaste tiden att berätta vad han gör. "Kasta det där" t.ex. så tar han upp nått skräp och går och släner det i soptunnan. "Vatten där" så pekade han på kranen och stoppa fingret i munnen, sen gav han mig flaskan. Haha, så jädra go!

Nehe, nu ska jag passa på att lägga mig, flickorna somnade tidigt, så bäst att passa på nu eftersom det finns en stor chans att dom vaknar inatt.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Okej vad kul :P lär gjort väldigt ont kan jag tänka mig?=)Jag gjorde kejsarsnitt vecka 38+0. Det gick väldigt bra måste ja säga.

2009-06-01 @ 22:58:08
URL: http://familjenengstrombergsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0