Godis, migrän och 350-års kalas!

Goddag!

Idag har jag jobbar, puh vad mycket det var! Fick reda på att det skulle ta max 3 timmar, tog nästan 5 och då stressade jag på oxå. Men det gör inte så mycket, det är ju röd dag = 100% OB =) Ska jobba imorrn oxå, härligt att börja få in lite extrakulor igen.

Jag har förresten fått migrän för första gången i hela mitt liv! Fy fan vilket helvete.. Det började i förrgår och håller på fortfarande. Får som flimmer för ögonen först, ser jättesuddigt och det typ blixtrar på vissa ställen. Sen kommer den där satans huvudvärken. Läste att migränanfallen kan hålla i sig upp till en vecka, huva!

Jaha, igår sov William hos mormor och morfar. Jag och Pontus tog det lungt med flickorna, tog en långpromenad på kvällen och sen bara mös vi i soffan. Skönt att slippa tänka på allt som heter städa, tvätta, diska m.m..

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Lite konstigt väder, ena sekunden uppehåll, andra sekunden spöregn. På stan är det nog fullt liv iaf! Eskilstuna firar ju 350 år, och så är det ju studenten idag! Skulle vilja åkt ner och kikat lite men flickorna är ju liite för små. Det får bli en annan gång!
Går nog ut en sväng med barnen iaf här på ftermiddagen. Pontus har vart så himla duktig och storstädat hela lägenheten när jag jobbade, så det kan man ju inte roa sig med =) Skönt. Att bara få vara för en gångs skull.

Bjuder på lite bilder på barnen =)
   

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0