Grattis!

Grattis älskade pappa på din födelsedag =) Hoppas du får en kanondag, ses sen!

Jaha, idag fyller som sagt min pappa år. I eftermiddag blir det kalas för både honom och mig, eftersom jag fyller i veckan. Ska bli kul att träffa hela tjocka släkten, var ett tag sen nu. Och det blir första gången morbror och cm träffar Isabelle och Linnéa.

Jag sov sjukt bra inatt när vi flyttade sängen till andra sidan rummet, lustigt! Tjejerna verkade också sova bättre i varsina sängar, slippa ligga och sparka på varann hehe... Och William sover jättebra i sin nya fina stora säng. Han ser så stolt ut =)

Nu ska jag bara vara ett tag innan barnen och Pontus vaknar. Och hoppas, hoppas, hoppas att det spricker upp idag. Det brukar alltid vara strålande sol på pappas och mina födelsedagar ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0