Haha, så det kan gå

Såg nu att jag inte skrev någonting igår om rubriken jag satte.. Så det kan gå.

Det jag skulle skriva var om utbudet av barnkläder. Varför finns det tusen gånger mer bättre utbud på tjejkläder? Det tycker jag är dåligt...

Jaja.
Idag, äntligen, är det svalara ute. Då kanske man kan ge sig på att städa här hemma utan att drunkna i svett.. William ska äntligen till dagis vad han tjatat i helgen! i gjorde misstaget att gå förbi dagis igår när vi var ute, usch vad ledsen han blev.. "Bygga barnen, bygga barnen BYGGA BARNEN. Bygga DÄÄÄÄÄÄR", sen brast han ut i gråt när vi gick förbi. Lilla plutten, idag ska du å bygga med barnen! =)

Igår fick jag arslet ur vagnen och skickade in bild till tidningen också. Får se när den kommer med! Var svårt att få till det med alla barn, men det fick duga.

Jaha, städa idag som sagt. Och tvätta, nya maskinen funkar toppen! Nog för att den låter väldigt mycket när den centrifugerar, men det får man väl ta.

Imorrn är det dax för flickornas vaccination, huva. Måtte det gå bra. Sen är det jobb för mig som gäller. =)

Ha en fin dag!


Barnen i sina underbart fina bodysuits från Villervalla =)


Sötaste flickorna
Isabelle i vitt, Linnéa i rosa

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0