Hallå där!

Godmorgon!

Har varken haft tid eller lust att blogga de senaste dagarna. Har vart mycket nu.

Vädret har ju varit kalas, så vi har mest hållt till ute. Dock inte mitt på dagarna, då har det vart för varmt för att vara ute. Usch, sånt tycker vi inte om. Det kan aldrig vara lite lagom =)
Igår blev det en promenad med grannen och hennes dotter, men samma då, för varmt. Men man ska inte klaga, snart är vintern här igen blä. Då gnäller man på att det är för kallt ;)

Igår var det dopsamtal i kyrkan, kändes jättebra, prästen var hur go som helst. Inte så där virrig som Williams präst var, haha.. I samma veva var vi och beställde tårtorna också, dom kommer bli så fina =) Får vi hoppas att dom som inte svarat på inbjudan inte kommer, annars får dom ta med eget fika ;) haha... Jag menar, om man inte orkar göra sig besväret att höra av sig och meddela, då orkar man väl inte ta sig till kyrkan heller. Dålig stil tycker jag när man skrivit ett osa.

Vi har ju fått reda på ett och annat här i dagarna också. Folk gnäller på att vi skaffar 3 barn, att Pontus skulle kunna haft ett bra liv nu utan barn och utan mig som "har allvarliga problem" haha.. Ja, jag säger då det. En människa som jag aldrig nånsin gjort något ont, vräker ut sig såna här vidriga saker. Men men, alla kan inte gilla alla, så är det bara =)
Men det verkar populärt det där, att beklaga sig över andras liv. Tycker man ska lägga ner energin på sitt eget liv istället, man mår ju inte bättre av att gå runt och beklaga sig hela tiden. Och när man börjar lägga sig i andras liv hela tiden, påpeka allt man gör, då kan man inte ha kul om dagarna.... Nej usch, Pontus är vansinnig, jag bryr mig inte speciellt mycket, men blev lite besviken och ledsen. Men skönt att veta vart folk står. Synd bara att det ska gå ut över barnen, dom har ju lixom inte gjort nått. Oskyldiga små människor. Jaja.. Tur dom får kärlek från annat håll =)

Idag blir det iaf lite plock här. Pontus är och jobbar och William är hos sin älskade mormor och morfar. Ikväll ska jag och William bus åka till Köping och hälsa på Kiara och skriva på ägarbytet och så. Kommer kännas konstigt när hon inte är min längre. Nog för att hon vart ute på foder i över ett år, men hon har ju ändå vart min. Lilla gumman, tur att det är så nära så man kan åka och hälsa på.

Måste ta mig i kragen och åka ut till Sandra nån dag också och titta på hennes nyförvärv. Ett friesersto, inte illa pinkat =)

Nehe, ska sätta lite fart här innan flickorna ska ha mat!

Ha en fin dag!

William i sina tuffa knickers =)


Kommentarer
Postat av: lisette

oh var har du hittat de? grymt snygga!

2009-06-26 @ 16:02:57
Postat av: Titti

Visst är det vidrigt när folk kläcker ur sig sånt..Har själv upplevt det,å då dessutom av en människa som jag inte ens kände.Tror det var avundsjuka då hon var lite betuttad i min karl... Hoppas ni har det bra!

2009-06-29 @ 10:12:51
URL: http://tittiolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0