Irriterande

Var nere på stan igår och köpte några nya bodys till flickorna. När jag kommit hem och tagit bort lapparna och så, ser jag att det är ett fult hål efter larmet på en av dem. Hoppas den går att byta trots att jag tog bort lappen.. Risken finns ju att det där hålet växer, och hur kul är det. Har iaf kvar lappen och kvittot, så får åka ner idag och kolla.

Idag spöregnar det här, vart tog sommaren vägen? Grannen frågade om jag och barnen ville följa med till Parken Zoo idag, men jag tror vi hoppar det, hehe. William är ju lite småkrasslig, inte så bra för han då att vara ute i spöregn i flera timmar. Så han ska få vara hos sin älskade mormor medan Pontus jobbar nu på förmiddan. 
Då ska jag passa på att rensa barnens garderober medan flickorna sover middag. Känns som dom behöver en genomgång, mycket som dom vuxit ur som ligger där och skräpar. Och det i sin tur betyder ju att dom måste ha nya kläder, huva, man blir ju ruinerad. Flickorna växer som sjutton nu, känns som vi byter storlek hela tiden. Tur William inte växer så fort längre, han har haft sin storlek ett halvår nu innan det är dax för större, helt okej. =)

Har letat som en tok efter en juniorsäng till William, men inte hittat nått som fallit oss i smaken. Sen nu i morse såg jag eakt en sån viär ute efter i tidningen, får åka och kika på den. I värsta fall får man väl måla om den, men det blir ju ändå billigare än att köpa en helt ny. Jaja, vi får se hur det blir!

Nu ska jag kika runt lite på Tradera, läsa lite bloggar och få i mig mitt morgonkaffe. Jag vaknade pigg som en mört 4.45, men nu kommer tröttheten smygandes.

Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Vinnaren är nu korad i tävlingen om ett presentkort från Barntrygghet.se - blev det du? Kika in och titta, och tävla gärna i övriga tävlingar om du inte redan gjort det! ;) Ha en fortsatt trevlig kväll! Kram Carolina

2009-06-10 @ 19:49:52
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0