Kalas x 2

Godmorgon!

Sol! Äntligen är det sol ute. Klarblå himmel. Snälla säg att vi slipper regnet iaf till efter helgen.

Vad har hänt sen jag skrev sist då?
I söndas förmiddag hade vi besök. Ett par grannar kom över på en fika med deras lilla fina flicka på ungefär 3 veckor. Så söt! Det var trevligt.
Sen var det kalas på eftermiddan hos mamma och pappa. Barnen skötte sig exemplariskt, det är mina barn det ;) Min fantasi tröt nät det gällde present åt pappa, så vi skojade till det lite. Han fick rostbröd, och massa olika oster som han älskar. Plus några lotter. Men han blev superglad =) Själv fick jag kläder, presentkort på Ikea, presentkort på Plantagen, vinglas och en jättefin JLo klocka.
Igår kvar det lite plock och tvätt som gällde på förmiddan, sen på eftermiddan var det kalas igen! Vi firade mig och pappa igen fast hemma hos farmor och farfar. Dom kan ju inte ta sig nånstans.. Fick pengar till Ikea då med, kalas!

Det var riktigt jobbigt att se farmor så dålig som hon var igår. Vet inte vad jag ska göra, hur jag ska bete mig. Mår så dåligt inombords, men vet inte om jag ska visa det eller visa en glad fasad. Det är jobbigt när ens älskade är sjuka.

Igår gick William runt och sa "Bambis" hela dagen. Det är hans ord för Bamse. Så ringde jag mamma och berättade det, och sa att jag försökt få honom att säga just Bamse hela dagen, men han propsade på sitt "Bambis". Vad säger ungen då, bara för att mormor är i telefon? Självklart, BAMSE. Haha, älskade barn! Kan ju tillägga att resten av kvällen sen var det återigen "Bambis"... =)

Nej ni, nu ska jag sätta mig framför burken ett tag innan barnen vaknar.
Bjuder på lite bilder fårn de senaste dagarna, då jag vart lite dålig på det i de senaste inläggen =P


Williams nya fina säng, han är så stolt över den =)


Tuffing =)

 
William provar sina nya fina solbrillor

 
<-- Linnéa & Isabelle -->

 


Linnéa redo att åka på kalas


Isabelle redo att åka på kalas


William redo att åka på kalas 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0