Min födelsedag

Min dag kunde nog inte vart bättre.
Började med lite jobb, hann gott och väl till 11.30. Då var det dax för BVC. Flickorna växer och följer sina kurvor kanon. Isabelle väger drygt 5,8kg och är 56cm och Linnéa 5,4kg och är 57cm. Inte undra på att 56-kläderna börjar sitta tajt =)
Sen var det raka vägen hem för mamma och pappa kom förbi med lunch! Sen var det ju då Ikea. Hittade inte så mycket. Blev lite till barnen, bl.a. ett påslakarnset till William. Några kastruller och så, såna där bra att ha-saker =)
Sen ägnade jag eftermiddan och kvällen med min underbara familj. Kan dagen bli bättre än så?
Så kom grannen förbi oxå med sin fina lilla Alva. Vi satt och snackade lite skit och så.

Nehe, nu är det dax att slå igen dom blå (gröna så klart, men det låter ju bättre med blå ;P)

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Frida

Grattis i efterskott! :)

2009-06-19 @ 08:10:55
URL: http://lovetolove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0