Ojojoj

Det är ju nästan så man smälter bort, cirkus 36 grader i skuggan har det vart idag.. Kommer vara så här fram till torsdag iaf. Jaja, tur att hjärtat är och hämtar hem en AC nu då =) Det är välbehö´vligt, flickorna har fått värmeslag ett X antal gånger. Jag klarar inte av det, mina barn är viktigare än nånting annat!

Blir int så mycket uppdatering nu, vem sjutton vill sitta och uppdatera flera gånger om dagen när det är SOMMAR ute? =) Ja, datanördar kanske? ;) Hehe,, Nej, nu passar vi på att vara ute så mycket vi kan.

Vi drog ut till landen sent igår eftermiddag, vi fick ett impulsryck och bestämde oss för att sova över där. Gick jättebra trots att William var lite bråkig vid nattningen, han skulle ju absolut inte sova =) Flickorna somnade skapligt och sov länge, skönt!
Annars var det jättetrevligt, vi grillade korv, spelade fotboll, badade och William fick äntligen sitta nere i båten med gammelfarfar. Han var i extas! Han och båtar, det är nått speciellt. Han blir helt tokig när han ser en.
Vi åkte hem skapligt idag, ville inte åka mitt på dagen eftersom bilen blir bastu. La barnen för att sova middag och så, sen fick William gå ut och plaska i poolen. Fast det var ju roligare att spruta ner morsan med vattenpistolen hehe...

Nehe, nu ska jag hänga tvätt och sen natta barn. När alla små hjärtegryn sover blir det en kaffe nere hos grannen.

Imorrn börjar allvaret! Tjohej!


Kommentarer
Postat av: Linda - det handlar om helheten!

Haha jaså? =) va häftigt, jag som just skrev till en annan, att man aldrig möter nån här i bloggvärlden som är från samma stad. o så kommer du o säger att du tillomed bor i samma lilla "håla".

2009-06-29 @ 10:29:06
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0