o.s.a.

Ang. det här när man skriver o.s.a. ett visst datum på en inbjudan.. Vad gör man när folk inte meddelar? Har vart några såna diskutioner på ett forum jag skriver i.
Men skriver ju o.s.a. av en anledning, att man vill veta hur många som kommer..
Själv tycker jag att dem som inte svarar, dom skiter man i. Dom får man räkna som att dom inte kommer helt enkelt. Varför ska man själv ringa runt? Tycker det är dåligt.. Vi har fått ringa ett par samtal ang. dopet, men nu skiter vi i det. Som sagt, dom som inte svarat, dom får ingen fika, hihi...
Tänker ju inte stå och baka och sen äts bara hälften upp...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi har gjort så att vi struntar i dom som inte svarar. Jag tolkar det som att om dom inte kan bemöda sig att svara så är dom inte intresserade...

Tråkigt att vissa är så men men...

Hoppas ni mår bra i alla fall :-)

Kram

2009-06-16 @ 10:15:33
URL: http://mammasandra.blogg.se/
Postat av: mamma82

Helt rätt tycker jag! Skit i dem som inte svarar och om några av dem skulle komma så får de känna sig dumma när de inte ä medräknade!



Livet som mamma är underbart, och väldigt annorlunda. Man hinner inte med nått annat ändå tycker jag inte att jag gör så mycket på dagarna...haha. Hur går d för dig med tre små?? Låter jätte "jobbigt", jag tycker d är mycket med en, men man vänjer sig anntar jag! =)

2009-06-16 @ 18:11:10
URL: http://mamma82.devote.se
Postat av: Sandra

Vårt dop är den 27:de, alltså om 1½ vecka ungefär.

Är allt bra med er?

Kram

2009-06-16 @ 18:35:20
URL: http://mammasandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0