Tidig morgon

Igår var en fartfylld dag!
Plockade lite och så medan Pontus jobbade och William bus var hos mormor och morfar.
Så fick Isabelle och Linnéa smaka gröt oxå =)

När P och W kom hem gick vi ner till grannen, barnen badade och hade krig med vattelpistoler haha. William tyckte det var jättekul. Isabelle och Linnéa låg och myste i vagnen få sina nya fårskinnsplädar dom fått av sin gammelmormor (min mormor).
Pontus och barnen blev kvar där nere medan jag åkte iväg och skrev köpekontrakt och så på Kiara. Känns lite konstigt, nu är jag inte hästägare längre. Men jag vet ju att hon får det toppen hos Carolin, dom passar varann perfekt.

Just ja, när jag kom fram till Köping insåg jag att jag hade åkt ifrån hela min väska. Smarta jag. Så jag hade ju åkt utan körkort, snacka om att jag var nojig på vägen hem? Jag hade även fått med mig hemmanyckeln, så Pontus kom inte in med barnen. Ja jag säger då det, kan jag skylla på värmen? haha... Snarare åldern.

När William hade somnat sen så vart det lite kaffe nere hos grannen.

Idag pratade vi om att åka till Parken Zoo, men jag tror vi hoppar det. Ska bli ÄNNU varmare idag, och då är det fan inte kul att gå runt där. Inte nånstans för den delen. Så vi får se vad vi hittar på idag!

Nu ska jag ta lite kaffe och vika lite tvätt.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej!

Idag har vi haft vårat dop. Det är skönt att det är över. Jag var så nervös innan eftersom jag sjöng den här sången i kyrkan. smaunderverk.html" rel="nofollow">http://dopguiden.se/musik/tvasmaunderverk.html

Var det nästa helg ni skulle ha dop?

Här dras vi också med lite förkylningar men men...

Ha det bra.

Kram

2009-06-27 @ 21:10:36
URL: http://mammasandra.blogg.se/
Postat av: Linda - det handlar om helheten!

Hej! =) japp du har rätt, jag bor i hållsta! ler. bor du här i krokarna eftersom du kände igen husen? :)

2009-06-28 @ 19:13:16
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0