493 miljoner

Det är inte lite pengar det! Så mycket får Johnny Depp om han gör en fjärde Pirates-film. Jag som redan trodde det var bestämt att det skulle komma en fjärde. Har ju väntat som sjutton! Jaja, det är bara hoppas han godtar erbjudandet. Men vem skulle inte göra det? 493 miljoner lixom...Jag kan ställa upp =)

Idag känner jag mig ganska utvilad faktiskt, flickorna har bara vaknat en gång var i natt. Isabelle sov dessutom 6,5 timme i sträck. Keep up the good work girls =) Så fick vi besök av William inatt oxå, han ville ligga och snusa sin mamma i nacken =) Mys.

Tänkte faktiskt ta och ringa upp till frisörskolan idag, kolla om dom har tid för klipp och färg. Och hoppas på att få träffa min gamla lärare, Maj. Saknar henne, hon är precis som min mormor =)

Det är många som undrar om jag inte ska satsa igen på frisöryrket, men jag vet inte.. Har ju gesällprovet kvar för att få bli godkänd frisör.. Plus att jag inte känner mig så manad att stå 9-18 varje dag på en salong och aldrig träffa mina barn. Förvisso kan man ju gå ner i tid, men då är det ju svårt att få ihop en kundkrets som man klarar sig på.. Ja, jag vet inte.

Nehe nu ska jag busa lite med William innan det är dax för honom att gå till dagis!


Kommentarer
Postat av: Titti

Skulle också kunna tänka mig 493 millar...Inga problem alls... Men man får nog nöja sig med några nollor mindre :) Ha en bra dag!

2009-03-31 @ 17:01:20
URL: http://tittiolsson.blogg.se.
Postat av: martin

Han växer så det knakar, fasters lilla älskling!

2009-04-09 @ 21:57:59
URL: http://arolam.blogg.se/
Postat av: nickholina vestin

där det står : han växer så det knakar, fasters lilla älskling! det är jag som skrev, men glömde ändra uppgifterna hehe! Hoppas att ni har det bra, ses snart! <3

2009-04-09 @ 22:01:27
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0