Bakslag?

Inatt har flickorna vart lite jobbigare, vaknat med 1 1/2-2 timmars mellanrum hela natten. Men det får man ju räkna med, man kan inte ha tur jämt =) Och William ska ha en stor eloge, han är så duktig på nätterna, inatt sov han 12 timmar. Mammas hjärta.

Idag blir förresten Isabelle och Linnéa en hel vecka! Vart tar tiden vägen? Tyckte det var nyss jag låg där och krysta, haha...

William är på dagis nu, sista dagen för denna vecka. Imorgon tänkte jag ta ut honom på en långpromenad, umgås bara han och jag. det behöver vi båda. Och när jag är helt kry i kroppen ska vi åka till leklandet och busa som aldrig förr =)

Ska ta och käka lite frukost nu, skriver mer sen.
Förresten, ställde mig på vågen nyss, och jag har gått ner ytterligare 4 kg =)

Hej svejs




Kommentarer
Postat av: Therese

Åhhh de är så söta =)

Om det är någon tröst så ser mina dagar ut så här...

Amma 30 minuter, sonda 20 minuter, pumpa i 20 minuter, vila i 1 timme o 50 minuter sen börjar vi om igen ;)

Men jag klagar inte, för jag älskar detta livet :-)

Stor kram till er alla!

2009-03-05 @ 10:50:49
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Ja, vi letar större, men fram tills dess så ska vi bo i Björns lägenhet. Den är billigare än min :)



Vad söta tjejerna är, William ochså. Men tycker fortfarande det är svårt att hålla reda på vem som var vem. Men om jag inte misstar mig helt så är Linnéa den lite större va? Isabelle tycker jag faktiskt påminner om mig när jag var bebis, något i ansiktet, tror det är näsområdet =) Lite roligt hihi!



Men Linnéa, gud så lik William hon är! Snacka om syskondrag haha!

2009-03-05 @ 11:02:21
URL: http://mathildav.blogg.se/
Postat av: Anonym

så undrbara malin! puss helene

2009-03-06 @ 09:15:51

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0