BVC besök

Nu är vi hemkomna från tjejernasd första BVC besök.
Dom skötte sig exemplariskt, inga sura miner där inte =)
Isabelle vägde 3460g och var 50cm lång. Linnéa vägde 3260 och var 47cm lång. Dom växer så det knakar =)

BVC tanten tyckte jag skulle ringa min barnmorska för kontroll ang. blödningarna och magontet. Hon tyckte jag såg jätteblek ut. Så får ringa imorgon bitti och boka en tid! Lika bra att kolla upp det så det inte är någon infektion i livmodern eller nått.

Jaja, nu ska jag sätta på lite kaffe, Pontus gick upp för att hämta William. Jag vågar mig inte på någon promenad nu när jag mår som jag mår.

Kommentarer
Postat av: Anonym

när kommer no i tidningen gumman!?!?? spanar ju varje dag:P puss helene

2009-03-18 @ 17:13:29
Postat av: Titti

Men oj.Låter inte nåt vidare det där.Bäst du kollar... Hoppas ni har bättre VC än här..Det är som att gå till cykelverkstan här.Man måste bereda sig på att strida.. Hoppas det går bra! Håller tummarna!! /Titti

2009-03-19 @ 06:34:52
URL: http://tittiolsson.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0