Den 28:e

2,5 år och en månad idag. Så länge har jag och hjärtat vart tillsammans.. 31 månader. Många många dagar. Och jag är lika lycklig nu som när vi träffades. Faktum är att jag tror jag älskar honom mer nu, när vi har 3 underbara barn ihop. Den lyckan slår ingen..

Igår var vi på Ikea och köpte soffbord. Gud vad länge sen det var vi kom iväg bara vi två! Välbehövligt! Båda kom hem igen med nya krafttag.
William bestämde sig att sova middag 10 minuter innan vi skulle åkt och lämna barnen hos mamma och pappa, så dom kom ut till oss istället. Det hade gått så bra så, men dom undrade hur vi orkade? Hehe.. Ärligt talat så trodde jag det skulle bli mycket jobbigare än vad det är.

Idag har vi inte så stora planer. Jag och William ska snart åka och dumpa av lite tvätt hos mamma. Snäll hon är som ställer upp och hjälper till med tvätten. Vi hinner inte med den här hemma haha.. Barnens tvätt prioriteras vilket resulterar i att vår tvätthög bara växer och växer. Men idag ska den väck =).

Nehe om man skulle ta och kasta i sig lite frukost innan det bär av.

Ha en fin lördag!


Kommentarer
Postat av: Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas

Vad underbart det är med kärlek ändå :-)

Ja, jag helammar, tycker att det går jättebra men jag funderar på att börja vänja honom vid flaskan oxå =)

Kram

2009-03-28 @ 21:13:50
URL: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0