Det är kallt

Godmorgon!

Inte kan man säga att det är vår längre.. Termometern står på -7.7 grader, jag fryser ihjäl. Trodde ju verkligen att våren var på ingång!

Idag blir William hemma från dagis, för vi ska till BVCmed alla 3. William ska på sin 18-månaderskontroll, vilket inkluderar vaccination. Stackarn. Eller är det mer synd om mig? Jag hatar ju sprutor.. å ska tvillingarna vägas och mätas efteråt, plud att det nu är dax att börja med AD-droppar till dem. Dom blir ju en månad imorgon! En månad.. Vart tar tiden vägen? Snart är väl alla 3 vuxna och har flyttat hemifrån.

Nätterna börjar bli bättre nu, inatt vaknade flickorna bara en gång, runt 04. Det börjar arta sig =) Men dom är olika på morgonen. Linnéa vill ha mat runt 6.30, morgonpigg? Isabelle däremot är ingen morgonmänniska, hon sover till en 8-8.30 =) Ska vi ha sån tur att de blir som William? Han sov ju hela nätterna från han var 2 månader, vi har vart riktigt bortskämda med honom.

Just ja, vi bestämde oss för tv-bänken =) Så idag ska vi hämta den, och på fredag blir det nytt soffbord. å saknas bara en ny matta oxå. Vill ha en ljus ryamatta, men är det så smidigt då när man har småbarn? Eh, nej. Får se vad det blir!

Nu ska jag ta en titt på Ikeas hemsida innan det är dax för frukost.
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst är det hemskt...Vi hade -17 i morse..burr...Hoppas allt är bra med er! Ha en trevlig kväll!

2009-03-25 @ 17:23:19

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0