Det bankar och det slås

Nu är det full rulle hos dom under oss, som vanligt.. Vet inte om dom strävar efter att få hela huset för dem själva, då dom för varje vecka väsnas mer och mer.. och mer. Det smälls i dörrarna så mycket så våra väggar skakar, musik dunkar och ibland låter det som dom river hela lägenheten. Grannarna bredvid oss är på väg att flytta, undrar varför?
Det är synd, för egentligen trivs jag väldigt bra här. Det känns lixom som "hemma". Men pga av allt liv, så vill jag flytta. Det har hänt flera gånger att William vaknat pga av allt oväsen, och så ska det ju verkligen inte behöva vara. MEN, jag är orolig över att flytta pga barnen. Tvillingarna är ju så pass små, så för dom är det ju ingen fara, men William. Vill inte att han ska hålla på och flytta runt! Jag sa ju när vi flyttade hit, nästa gång vi flyttar ska vara till VÅRT EGNA HUS, och där ska vi bo resten av livet. Men vi lär inte kunna köpa hus förrän om minst ett par år, ska vi sitta här i 2 år och stå ut med detta oväsen?
Ja, jag vet inte.. Jag är kluven.

Kommentarer
Postat av: Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas

Gud vad jobbigt :(

Hoppas det löser sig!

2009-03-28 @ 11:33:19
URL: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0