En bra natt!

Godmorgon!

Natten har vart helt ok faktiskt =) Flickorna var lite jobbiga igår kväll, Linnéa hade tydligen åkt på lite magknip efter ett sammtal till BB. Hon hade ätit för mycket, matvraket hehe. Iaf, så somnade båda två runt 22, och vaknade inte förrän 02.30 för lite mat. Sen sov dom till 5.45. Och William har sovit som en stock hela natten, sover fortfarande. Så skönt! Trodde han skulle vakna när flickorna började skrika. Skönt för honom, han behöver ju sin sömn.
Men, sån här tu ska vi väl inte ha hela tiden? hehe.. Blir säkert en painintheass-natt idag, haha.

Gårdagen var lugn, William var så himla go. Han stog länge flera gånger vid sina systrars sida och bara tittade på dem, med världens smile. Han såg stolt ut. Och han klappade så försiktigt försiktigt på dom, och försökte hålla deras händer. Älskade pojke. Det var så underbart att se, så jag blev tårögd flera gånger.

Jag och William åkte in en sväng till stan igår och mötte upp pappa/morfar. Så gick vi och shoppade lite kläder till alla 3. Men vet ni vad? William blev tokledsen när vi började åka, han pekade upp mot lägenheten och bara grinade. Jag tror han trodde att han skulle bli bortlämnad igen, stackarn. För sen när jag sa "vi ska hem sen, jag lovar", då blev han lugn.
Nog för att han älskar att vara hos sin mormor och morfar, men 3 dagar blev för mycket för honom. Första dagen hade gått bra, andra dagen var han lite orolig/rastlös, och 3:e dagen var han tydligen jättejobbig. Han hade hemlängtan min pojke.

Nehe, nu har jag inte tid att sitta här längre, ska gosa lite med flickorna innan William vaknar.

Kommentarer
Postat av: Titti

Ja det var läckert att ni fick så nära! Han är så fin lille Alfred :) Hoppas att de snart får komma hem nu.Prematuren är ju bra,men det är ju inte som hemma ändå....Ha en bra dag!

2009-03-02 @ 08:15:07
URL: http://tittiolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0