Hemma!

Igår vid 17 fick vi äntligen åka hem! Skönt att vi bara behövde stanna 2 dagar på BB, mer skulle jag inte klarat =)

Vi bestämde oss för att William skulle få sova hos sin mormor o morfar även igår natt, så vi kunde installera oss lite hemma.
Så det blev en lugn kväll med pizza och melodifestivalen.

Natten var lite jobbig, flickorna vaknade ca varannan timme fram till kl 03, men sen sov de ända till 7.30. Välbehövligt!

Vid 8.30 kom äntligen William hem, som jag saknat honom och gissa om det var underbart att se honom!!
Flickorna sov men han fick titta på dem. Först Isabelle, och det går inte att beskriva Williams min, först kollade han undrande, sen sken hela han upp som en sol. Han klappade henne på fötterna och stoppade in hennes napp i hennes mun. Jag blev tårögd! Det var så fint. Sen fick han titta på Linnéa, och det såg ut som han undrade "va? En till?" haha....Henne klappade han jätteförsiktigt på kinden, sen var inte hon så intressant längre =)

Nu ligger alla 3 och sover, våra fina barn. 

Kommer nog bli lite taskig uppdatering den närmsta tiden, måste komma in i alla nya rutiner och så. Men ska försöka hinna slänga upp lite bilder senare ikväll!

 

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Lilla killen, undrar vad han tänker =) Skönt att ni fått komma hem nu.



Kram!

2009-03-01 @ 11:27:27
URL: http://mathildav.blogg.se/
Postat av: Milton

Skönt att vara hemma va? :) Sjukhus är så otäcka, haha :) Ha det fint, och hälsa alla!



Kram

2009-03-01 @ 13:35:06
URL: http://miltonvestin.se
Postat av: Mathilda

Ja det kan jag tro.. =)



JO med oss är det bara bra, har börjat jobba nu så det känns himla skönt.



Kram!

2009-03-01 @ 21:20:43
URL: http://mathildav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0