Ingen infektion

Det var ingen infektion, tack och lov. Läkaren såg ingentíng? Hon sa att livmodern dragit ihop sig bra, men varför fortsätter jag blöda och varför har jag så ont i magen? Det hade hon inget svar på. Behöver jag skriva att det var samma läkare som sist?? Ang. blödningarna och klumparna sa hon att "det är inte normalt, men det är inte ovanligt". Lustigt svar... HBt var nere på 109 nu, och även där blev jag förvirrad. Hon som tog det sa "Ja det är ju definitivt i underkant", sen kommer läkaren och säger "det är ingen fara". Öh?
Hon skrev ut p-piller (eller minipiller) åt mig och sa att det kan stoppa upp blödningarna. Fick även blodstoppande tabletter, som jag ska ta 6 stycker om dagen. Kommer ju bli värsta pillertanten..
Jaja, vi får se vart detta slutar, magen krampar fortfarande, men jag får väl stå ut eftersom"det inte var nått"...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej!

Jag har inte orkat uppdatera min blogg ännu men såg att du varit inne och skrivit.

Den 3 mars kom mina små äntligen. Blev igångsatt i v 39+6 men det tog väldigt lång tid och dom kom inte ut fören dagen efter så i v 40+0 kom dom. Det blev en Gabriel och en Sofia. Ska försöka uppdatera i bloggen snart och även lägga in bilder :-)



Vad skönt att det inte var någon infektion förresten. Synd bara att du fick träffa samma läkare igen. Hon verkade ju vara lite skum...

2009-03-20 @ 12:41:02
URL: http://mammasandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0