Kalas

Igår var ju jag och William på kalas. Sara (brors tjej/sambo) fyllde år.. Det var tur vi inte åkte alla 5, för det var MASSOR med folk. Inte så bra när flickorna är så små. Det var iaf trevligt! Gott fika och fint sällskap. William gick runt och charmade alla.

Väl hemma gjorde vi hembakad pizza till middag, vilket William älskade! =) Flickorna var så snälla hela dagen. Dom har börjar vara mer och mer vakna nu, älskar att ligga och titta på allt och ingenting. Så söta så!

Sen var det dax för Melodifestivalen, var väl helt ok. Men jag spyr över att ugglan gick till final. Klarar inte av den människan.

Oj, nu sjunger William så fint i sitt rum, får skriva mer sen!

Kommentarer
Postat av: Titti

Håller helt med om ugglan...Har dock valt att bojkotta hela spektaklet efter första programmet.Tyckte det var synnerligen värdelöst faktiskt...Barnen växer så det knakar ser jag :) De är så söta! Ska våldgästa Therese snart igen så jag får snusa bebis.....Mysigt!! Ha en bra dag!

2009-03-08 @ 11:10:04
URL: http://tittiolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0